Subject: Vastus märgukirjale nr. 3.2-7/25/11441-1
From: "Bome, Ene" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 09:41:51 +0300

Tere

Manuses CWT Estonia vastus märgukirjale.

Lugupidamisega

Ene Bome | Müügidirektor

CWT Estonia OÜ

Mobiil +372 5140 995

Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Estonia

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | mycwt.com I 
<http://kalevatravel.ee/> kalevatravel.ee |  <http://www.kruiisikeskus.ee/> 
kruiisikeskus.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 9, 2025 10:43 AM
To: Bome, Ene <[email-masked]>
Subject: [External]Märgukiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Märgukiri

Registreerimise kuupäev: 09.07.2025

Registreerimise number: 3.2-7/25/11441-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee [transpordiamet.ee] 
<https://urldefense.com/v3/__https:/www.transpordiamet.ee__;!!A6M1_ATJChxdxFyllOMdWA!A6nxbxV6XJFwun8_H53Qiyry5LZdwDHDqb8Mg9rvT-j0c2p-DVUWt455o9RsLie3DeWUhdY768Ld7vA$>

This e-mail and any attachments may contain confidential and/or proprietary 
information. If you received this e-mail in error, please notify the sender 
immediately by reply e-mail and delete the e-mail and any attachments; any 
further use of such e-mail or attachments is strictly prohibited.